Bemutatkozunk Rovatunkban a mai napon a Budai Oltóközpontról olvashattok | Orvos Ajánló
Rendben Szolgáltatásunk igénybevételével, honlapunk böngészésével Ön beleegyezik a sütik (Cookie) használatába. További részletek az Adatvédelmi irányelveink oldalunkon.

Bemutatkozunk Rovatunkban a mai napon a Budai Oltóközpontról olvashattok



>>Mikor kezdte meg működését az orvosi rendelője?

2012. végén nyitott a Budai Oltóközpont, majd 2013. tavaszán a Budai Magánorvosi Centrum

>>Milyen szakterületeken van jelen?

Számos szakorvos összehangolt munkája folyik intézményünkben.

• Utazási medicina, megelőző orvostan.
• Belgyógyászat több szakterülete
• (diabetológia, kardiológia, pulmonológia, endokrinológia,
gastroenterológia)
• Bőrgyógyászat
• Foglalkozás egészségügy
• Fül-orr-gégészet
• Gyermekgyógyászat
• Manager szűrés
• Mozgásszervi szakrendelések ( ortopédia, reumathológia)
• Nőgyógyászat ( szűrés, terhes gondozás, tinédszerambuancia)
• Psychológia
• Pysychiatria-mentális egészség
• Ultrahang ( hasi, ízület, emlő, nyaki -carotis doppler, alsó
végtagi vénás doppler, pajzsmirigy)
• Urológia


>>Milyen egyedi igényeket tud kielégíteni? Milyen speciális vizsgálatai vannak?

Lactose intolerantia vizsgálata, H2 kilégzési teszt,spirometria, audiometria, széles körű laborvizsgálatok, kórokozók tenyésztése- célzott antibiotikus kúra céljából, oltások beadása, Holter vizsgálat ( vérnyomás- ABPM, EKG), szív UH , terheléses EKG, műtétek előtti kivizsgálás ( labor, vércsoort, EKG), jogosítvány hosszabbítás.
Leleteket e-mailben küldjük, így a páciensnek nem kell a lelet miatt befáradnia, ha nem akar.

>>Mik a legnagyobb sikereik, kudarcaik?

Mindenkor törekszünk arra, hogy pácienseink elégedetten, kérdéseikre megnyugtató választ kapva távozzanak tőlünk. Ügyelünk rá, hogy felesleges vizsgálatokkal ne terheljük pácienseinket, ugyanakkor minden szükséges ellenőrzést elvégezzünk, mely egészségük érdekében elengedhetetlen. Kudarcként éljük meg, ha valamilyen okból mégsem sikerül elnyernünk betegünk bizalmát, vagy esetleg panaszait kellő mértékben csökkentenünk. Sikerként éljük meg nap mint nap, ha megnyugodva, mosolyogva távoznak rendelőnkből betegeink, majd egy későbbi időpontban ismét felkeresik rendelőnket, ezzel is igazolva, hogy sikerült kialakítanunk a gyógyuláshoz elengedhetetlen bizalmon alapuló jó orvos-beteg kapcsolatot.


>>Legjobb/legrosszabb pácienseik?

Szerencsére azt tapasztaljuk, hogy betegeink között egyre többen az egészségtudatos életformát választották, sokan mozognak rendszeresen, ügyelnek a normál testsúlyuk fenntartására, az egészséges, tudatos táplálkozásra és ezzel párhuzamosan részt vesznek évente szűrővizsgálatokon, így esélyük nyílik arra, hogy a betegségeket még kialakulásuk előtt megfékezzék, megelőzzék.
Természetesen mindent megteszünk azokért is, akik hosszú évekig halogatták a szakemberhez fordulást, holott egyre nyilvánvalóbbá vált kialakult betegségük.

>>Mit jósolnak 5-10-50 évre előre az orvosi szakágban?


A magyar állami egészségügy méltán világhírű, nem véletlen, hogy egyetemeinken a világ minden tájáról érkezett hallgatókat is oktatnak. Nagyszerű, jól képzett szakemberek dolgoznak az állami kórházakban, szakrendelőkben. Azonban kétségtelen tény, hogy a várólisták bizony hosszúak egy alapos, több szakrendelést magába foglaló kivizsgálás nem egyszer több hetet, akár hónapot is igénybe vesz. Úgy vélem, a magánszféra segíthet a várólisták lerövidítésében, hiszen jelentős terhet tud levenni a kórházak, szakrendelők válláról. Sokan már most is magánrendeléseket keresnek fel a gyorsabb diagnózis érdekében. Egyre több biztosító jelenik meg olyan termékkel, mely éves biztosítási díj ellenében finanszírozza a magán intézményekben való gyógyulást is.

>>Ön szerint mi a siker titka ezen a területen?

Mindenkor, minden körülmények között egyetlen cél vezérelheti a magán egészségügyben dolgozó munkatársakat, ez pedig nem más, mint a páciens érdeke. Udvarias, odafigyelő, megértő magatartás, nyugodt környezet alapfeltétele a privát rendeléseknek. Kerüljük a zsúfoltságot, a kapkodást. Mindenkire elegendő időt áldozunk, elkerülhetetlen csúszás esetén a következő pácienst időben értesítjük. Nem élünk vissza a betegek türelmével, idejével.
Árainkról előre tájékozódhatnak pácienseink,minden beavatkozás előtt árajánlatot adunk. Mindkét fél számára kényes, kellemetlen parasolventia nálunk nem elfogadott.

>>Melyek az orvosi szakma legnagyobb kihívásai/lehetőségei?


Orvosaink rendszeresen részt vesznek továbbképzéseken, hogy a mindenkori szakmai irányelveket szem előtt tartva végezhessék munkájukat.
Pácienseink bizalma komoly felelősség, melyet nagyon megbecsülünk.

>>Hülyeségek és félretájékoztatások a weben a betegségek kezeléséről?

Az internet által nyújtott számtalan információ sokszor még a szakavatottakat is megzavarja, nem csoda, hogy pácienseink sokszor elképesztő feltevésekkel érkeznek. Ugyanakkor pozitív hatása is van a számtalan egészségügyi témájú oldalnak, sok esetben hozzásegít a tudatosabb élethez.

Dr. Torzsa Péter
egyetemi adjunktus

Vissza a friss hírekhez